Cute Onion Club - Onion Head

Wednesday, December 26, 2012

first tyme buat kek marble~

Assalamualaikum... fuhh fuuhh (tiup) mmg da lame aku ta meng'update' blog neyh ..rse nye da 4-5 bulan aku ta update blog aku neyh...hahha ..kesibukan yang teramat assigmnt , exam , bercuti ke Bandung, Indonesia , dan menjadi bibik terhormat kt umah neyhh.. hihih..biasa la hal0hal keje rumah neyh mmg perempuan kne buat  dan kne biasakan , nnt da kawin ta dew la kekok nak buat keje rumah (gatal pula nak kawin) :p.. oke la ...

___________________________________________________________________


selalu aku buat kek batik jew..ta pernah buat kek yang power2 tuhh.. dlu aku masok giatmara 6 bulan amik kos masakan dan pramusaji .. mmg bez laa(da minat) haa...mase giatmara tuh la aku last buat kek power2 neyh..kek moist , kek butter , kek buah mcm2 laaa siap hias mcm kek pengantin tuhh..tp mse tuh je laa.. kat umah.. hampeh ! yang rajin buat kek batik jeww.. hahha ..btw arineyh terRajin sgt nk bat kek sbb mak aku neyh teringin sgt nk mkn kek.. tp mak aku power buat kek cume ta dew mse jew nk buat nyew..ala aku buat kek ta dew la terer sgt..maen campak-campak , agak-agak jew.. so ini la hasilnyew....hihihi.. ta cantik pown tp boleyh tahan la rse nyew

kek baru keluar dr oven..separuh adik aku da kebas.
coklat, hijau dan cream..dan coklat chip taboq



oke la...smpai sini jew.. sekadar nk berkongsi cerita.. :)

No comments:

Post a Comment